Saturday, April 20, 2013

癸巳三月初十

《癸巳年。丙辰月。乙卯日》
19-4-2013 Friday

這天傍晚Nando來SS 2做宣傳,泊在路旁的車都有紅色氣球。



還有一只雞在那裏和路人招手。呵呵


十七區自願保安隊。

連接分享


【前线警报】请注意!尤其是时常乘搭德士的女生!
请协助分享出去提醒你身边的女性朋友!

当你乘搭德士时,如果听见空气净化器喷洒的声音,或者闻到另外一种香水味道,请立刻想办法离开该德士!

这是真人真事!
事情是发生在某个晚上的 0:45am,有个女生坐上了一个马来人司机的德士。几分钟后,她突然听到的声音喷雾,闻起来像一个空气净化器。她觉得奇怪,为什么那德士司机同时间放了两种类型的空气净化器。

“那味道立即让我想起了我读了一封电子邮件,我第一次意识到我的周围有危机。我开始感到非常担心和害怕。

渐渐地,我觉得我的身体开始感到越来越弱。空气净化器放在后排座位的中间,就在我后面。我真的觉得我的整个身体越来越虚弱,我试图叫司机让我在路边下车,但他一直在试图跟我说话。我想他正试图延长时间。

我开始感到恐怖,我觉得我的双手和双脚瘫痪和乏力,无法自拔。我告诉司机我很难说话,我想尖叫求助,但我的身体非常虚弱。到达红绿灯前,我用尽全力打开车门跳了出去,跑着离开那德士向外求助。

我真的很感谢天救了我。如果没有,我真的不能想象会发生什么事在我身上。我一直在为这一事件感到恐惧。“

这是真人真事!请记住!


══════════◆◆◆══════════

管理员建议:
① 每辆德士里面前后都有贴上告示牌注明该德士司机的资料和德士的车牌号码,要是你没看见,请立刻想办法叫停车,离开那德士。

② 看到了那告示牌,核对告示牌上的照片和德士司机的样子,发现不是本人,立刻找借口下车,不要多问,只怕对方会因为被揭穿而恼羞成怒。

③ 用手机拍下那个告示牌并 MMS、WhatApps。。。等等 Send 给你的家人或朋友,留下证据,万一真的有事情发生,起码家属还有个线索。

④ 可以的话,在整个行程里一直开着电话,和另外一个人保持联络。

⑤ 尽量要求司机根据你走熟悉的路程,不要贪便宜抄捷径,这是危险的。

⑥ 一个女生尽量不要在晚上乘搭德士,要是逼不得已,请要求一个男性朋友陪伴。

⑦ 要是闻到奇怪的香味,请立刻打开车窗!

小心驶得万年船,姐姐妹妹们,不要再糊里糊涂了!
愿大家出入平安!
请协助分享出去提醒你身边的女性朋友!

══════════◆◆◆══════════

PLEASE NOTE! & [SHARE]

If you find any sound spray perfume or air purifier in the taxi, Please direct TAXI TO BE STOP IMMEDIATELY! It has happened to a woman at about 0:45. she got into a taxi driven by a Malay guy. When she was in a taxi for a few minutes, she suddenly heard the sound of spray which smells like an air purifier. She felt strange why the driver had put the two types of air purifiers in his taxi.

"The smell was immediately reminded me of an email I had read. I first became aware of my surroundings. But purifier suction stored and appear every few minutes. I started to feel very worried and scared.

Gradually, I felt that my body started to feel weaker and weaker. Purifier stored in the middle of the back seat, right behind me. I really felt my whole body getting weaker, I tried to direct the driver to let me off at the side of the road. But he kept trying to talk to me. I think he is trying to extend the time.

I began to feel horror, I felt both my hands and feet as paralyse and lack of energy, and can barely move. When I spoke to the driver, I could not speak properly, I tried to scream for help, but my body is really weak. Arriving at traffic lights, I opened the door, jumped out and ran to leave the taxi to get help .

I really thank God for saving me. If not, I really can not imagine what would happen to me. I have been traumatized by this incident."

This is the TRUE case. Please keep in mind!

Admin feesl this experience need to be shared with everyone, no matter you are man or woman is not hokey, and not a fictitious story. It really happened.
Llet your friends, family members and relatives to know the about the case. I believe you are also like me, do not want anyone to be a victim in this case .. 'Please be careful when planning to take a taxi, especially women. "

I received an email a few months ago about 'a woman get into a taxi and feel uncomfortable and become weak when he smell something like burnt incense. He is wise enough to direct the taxi to stop immediately and after wasting money on the taxi man, he was immediately out of the cab. He later found out that if he did not direct the taxi to stop and get out, he will faint and raped by the driver of the taxi man (or gang rapists)!

A few weeks ago, a visitor to our tepekong living in Puchong and taxi driven by an Indian male. When he sat in the cab, he found a little smell of burning incense in a taxi. After a moment, she felt weak and unable to speak or scream. an Indian taxi driver continues to drive down a lonely road where no one at there then raped civilians. Before she was raped, she was told by the driver of the taxi people india man that he is the sixth victim. He not only raped but also robbed!

When he realized, he immediately consult a doctor. The sad thing, the doctor knows she was raped but did not advise her what to do. Doctors just let her make the decision to make a police report or not. Because she did not know the name of the rapist and the taxi plate number. And in fear and trauma, she told the doctor that she did not dare to report to the police. Doctors said when she did not dare to make a police report, he will destroy the medical report! The rapist took the whole bag and her IC in it, he knows your address and may dare to come directly to your house and tried to rape you again.

LET THE WINDOW OPEN WINDOW!

The women do take note ..

and to all please SHARE THIS to your female friends

Courtesy : CLTL

=============
新鲜热门关注都在这里!网罗综合各大新闻及资讯网!赶快LIKE 本专页随时获得最新消息更新 http://www.facebook.com/fb.top.news
=============


【你的大便會黏馬桶嗎?】
【你的大便會黏馬桶嗎?】

最近很多名人得大腸癌,像李登輝,賀一航,李國修.......

四年前,我大哥在大腸癌的折磨下,撒手西歸。
他的不幸驚起我的危機意識,所以我做了大腸鏡,改變了上大號的次數,也試驗出糞便黏馬桶的真正原因,有此情形者是身涼腸冷的現象,我在黃帝內經裡找到佐證,經過半年的調養,黏馬桶的情形已全改善。

日常生活中大魚大肉總是有,但排便若整年都在黏馬桶,請按我的經驗試試吧!想知道自己有沒有宿便?檢查糞便會不會黏馬桶就是一個指標。

我常在演講時和大家提到這個問題:「你的大便會黏馬桶嗎?」

請想想看,馬桶壁有多光滑?糞便卻能沾黏上,而且連沖水都沖不掉,那些廢物在我們腸子裡,沾黏的程度就可想而知了!....

●詳文點我→ http://goo.gl/nDvcc    @[310754008981302:274:Fans News 社交剪報]

That's right !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...